Full-service in beheer van verhuurde woningen en bedrijfspanden

Siefkes Vastgoed verzorgt het beheer van vastgoed voor verhuurders, zowel particulier als bedrijfsmatig. Vanuit onze kennis en ervaring als bemiddelaar tussen huurders en verhuurders zijn wij uitgegroeid tot een full-service specialist op het gebied van het beheer van woningen en bedrijfsruimten.

Maatwerk

Wilt u als woningeigenaar uw huis verhuren maar ziet u op tegen het professioneel contact met de huurder? Gaat u voor langere tijd naar het buitenland? Of wilt u als vastgoedbelegger een professionele en betrouwbare beheerpartner, waardoor u zorgeloos van uw rendement kunt genieten? Wij verzorgen alles wat komt kijken bij de verhuur van onroerende zaken. Vastgoedbeheer is maatwerk en gebeurt altijd in nauw overleg met de eigenaar van het pand of portefeuille.

Wat is vastgoedbeheer?

Vastgoedbeheer bestaat uit alle doorlopende werkzaamheden rond de verhuur van woningen en bedrijfspanden. Denk bijvoorbeeld aan het verzorgen van alle (uit de verhuur voortvloeiende) correspondentie, de huurincasso, de verplichte (administratieve) beslommeringen en onderhoud. Wij verzorgen dit allemaal: professioneel en precies zoals u het wenst.

Huurder screening met inkomenstoets bestaat uit het nagaan of en welke inkomsten de huurder heeft, het nagaan van zijn kredietwaardigheid en het nagaan van of de huurder bekend is bij het Meldpunt Wangedrag Huurder

Huurincasso

Voor gevallen van wanbetaling bieden wij incassoservice. Hierbij sommeren wij de huurder schriftelijk en mondeling tot het voldoen van de verschuldigde huursom. Ook staan wij de verhuurder bij met adviezen.

Kosten & werkzaamheden

Wij bieden 2 verschillende mogelijkheden: Financieel Beheer en Volledig beheer.

Financieel beheer: Wij zorgen voor het geld en u voor het pand.

  • Incasseren en controleren huurbetaling
  • Beheer waarborgsom
  • Opstellen maandelijkse huurafrekening
  • Communicatie aangaande huur via ons
  • Communicatie aangaande pand via u

Volledig beheer: Wij zorgen voor het geld en het pand.

  • Incasseren en controleren huurbetaling
  • Beheer waarborgsom
  • Opstellen maandelijkse huurafrekening
  • Klachten afhandeling
  • Onderhoud via ons netwerk met o.a. aannemers, loodgieters, stoffeerders, hoveniers etc.
  • Betaling uitgevoerde werkzaamheden/onderhoud/reparaties
  • Inspecties: tussentijds indien noodzakelijk
  • Incasso begeleiding bij wanbetaling i.s.m. deurwaarder
  • Alle communicatie met huurders via ons

Indien u meerdere panden via ons wilt laten beheren dan kunnen wij voor u een passende offerte opstellen. Neem gerust vrijblijvend contact op met onze beheerder.

Neem contact op